بارسلونا نیوز
کلودیو براوو دروازه‌بان‌ بارسلونا عقیده دارد می‌ تواند بالاتر از مارک آندره تراشتگن و یوردی ماسیپ دروازه‌بان‌ اول بارسلونا باشد.
 
فنزبارسا10
 
براوو از رئال سوسیه داد به بارسا آمده و با توجه به مصدومیت دروازه‌بان‌ آلمانی در بازی اول این تیم مقابل الچه به عنوان شماره یک به میدان خواهد رفت.
 
براوو می‌ گوید از تمرکز کافی برای حفاظت از دروازه‌‌ بارسا برخوردار است.
 
او می‌ گوید: چه کسی مقابل الچه بازی خواهد کرد؟ من همیشه فکر می‌ کردم من بازی خواهم کرد. این درست است که تراشتگن قبل از من به اینجا آمده اما شما می‌ توانید این را هم در نظر داشته باشید که چه کسی مرا به اینجا آورد.
 
براوو در این مصاحبه اعلام کرده به حضور در باشگاه بارسلونا افتخار می‌ کند.

 



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت18:52---26 مرداد 1393
یادت باشه اگه جواب ندی من هیچ وقت حلالت نمی کنم

جواد
ساعت9:30---26 مرداد 1393
سلام.الان میذارم تو وبم بیا برشون دار.فقط یادت نره بنر رو بسازی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393 | 21:47 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.